V mediálním průmyslu nastává období podzimní rivality mezi streamovacími platformami a největší hráči se snaží přilákat zákazníky různými akcemi. Mluvíme o společnostech Walmart, Amazon, Netflix a dalších. Spotřebitelé však mají v současné době kvůli rostoucím cenám po celém světě omezené rozpočty, a proto se podívejme, které společnosti mají navzdory vysoké inflaci pozitivní výhled do budoucna.
Walmart
Pro tuto společnost byla nejvýznamnějším přírůstkem nabídka streamovací služby Paramount Plus. Podle společnosti Walmart je nabídka médií a streamování jednou z nejžádanějších služeb. Když už mluvíme o slevových akcích, gigant se snaží zaujmout zákazníky probíhajícím výprodejem „Rollbacks and More Sale“.
Do nejočekávanějšího Černého pátku zbývá ještě více než měsíc, ale Walmart už připravil několik výhodných nabídek. Z mediálního hlediska je počet členů Walmartu+ rekordních 18,5 milionu, když v září vzrostl o dva miliony. Nejnovější odhad hodnoty společnosti Walmart+ by mohl dosáhnout až 45 miliard dolarů. Společnost by tak mohla být zajímavou příležitostí v nadcházejícím období výprodejů.
Amazon
Největší konkurent Walmartu, společnost Amazon, se dvoudenní akcí „Prime Early Access Sale“ pro členy Amazonu snaží konkurovat a upevnit si vedoucí postavení na trhu. Zásadním rozdílem pro maloobchodníky zůstává, že spotřebitelé omezují své výdaje v důsledku rostoucí inflace, takže bude letos boj těžší než v předchozích letech. Všechny slevy těsně před svátky se snaží zvýšit hodnotu služby Prime. Lepší ceny jsou výhodné i pro zákazníky, kteří se potýkají s vysokými výdaji.
V případě platformy Prime společnosti Amazon, která svým americkým členům Prime nabízí také roční členství v Grubhub+ zdarma, vidíme silnou konkurenci při získávání nových zákazníků. Lze říci, že americký gigant těží ze silného rozmachu služby Prime díky rychlému doručování a silnému obsahu.